Tvar kontury pneumatiky Avant 4- byl optimalizován za použití technologie Finite Element Analysis (FEA); čímž byl zajištěn optimální tvar stopy. Díky tomu je dosaženo nižšího; rovnoměrnějšího opotřebení běhounu. Pneumatika Avant 4 je vybavena širokými a mělkými ramenními lamelovými žebry; která zvyšují odolnost ramen pneumatiky vůči opotřebení a umožňují větší kontrolu řízení. Další mimořádnou vlastností běhounu je optimalizovaná geometrie lamel; díky níž je dosaženo vyšší přilnavosti a odolnosti vůči smyku na mokru; lepší celoroční výkonnosti i nižší hlučnost. Výroba běhounové směsi byla zaměřena na kilometrový proběh a snížení váhy pneumatiky rovněž přináší ekonomické výhody v oblasti užitného zatížení vozidla.V porovnání výkonnosti s původním modelem Avant A3 předčí nová Avant 4 svého předchůdce ve všech klíčových oblastech. Mimořádného výsledku dosahuje novinka především u valivého odporu; což se projevuje nižší spotřebou paliva a výraznější finanční úsporou. Zároveň však; ale nedochází ke snížení kilometrového proběhu pneumatik. Stejně tak byla vylepšena ovladatelnost a brzdné vlastnosti; což zvyšuje bezpečnost jízdy. Snížena byla i hlučnost.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
215 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 68 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
126/124 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | C | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17531825 |
Tvar kontury pneumatiky Avant 4- byl optimalizován za použití technologie Finite Element Analysis (FEA); čímž byl zajištěn optimální tvar stopy. Díky tomu je dosaženo nižšího; rovnoměrnějšího opotřebení běhounu. Pneumatika Avant 4 je vybavena širokými a mělkými ramenními lamelovými žebry; která zvyšují odolnost ramen pneumatiky vůči opotřebení a umožňují větší kontrolu řízení. Další mimořádnou vlastností běhounu je optimalizovaná geometrie lamel; díky níž je dosaženo vyšší přilnavosti a odolnosti vůči smyku na mokru; lepší celoroční výkonnosti i nižší hlučnost. Výroba běhounové směsi byla zaměřena na kilometrový proběh a snížení váhy pneumatiky rovněž přináší ekonomické výhody v oblasti užitného zatížení vozidla.V porovnání výkonnosti s původním modelem Avant A3 předčí nová Avant 4 svého předchůdce ve všech klíčových oblastech. Mimořádného výsledku dosahuje novinka především u valivého odporu; což se projevuje nižší spotřebou paliva a výraznější finanční úsporou. Zároveň však; ale nedochází ke snížení kilometrového proběhu pneumatik. Stejně tak byla vylepšena ovladatelnost a brzdné vlastnosti; což zvyšuje bezpečnost jízdy. Snížena byla i hlučnost.