PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ.Použita technologie Run Flat. PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40 NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 procent více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 procentKombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 procent) vedla rovněž k 15procent snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.
| Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
275 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
35 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
20 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnost | 68 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
102 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
Y | |||||||||||||||||||||||||||||
| Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17534786 |
PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ.Použita technologie Run Flat. PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40 NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 procent více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 procentKombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 procent) vedla rovněž k 15procent snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.