Od svého uvedení na trh v roce 1965 zůstal XAS referenční pneumatikou až do konce 70. let. Byla to první pneumatika s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS pracovala odlišně, aby zajistila optimální vyvážení vozidla. Asymetrické jako noha! Michelin dosáhl většího pokroku rozlišením mnoha prvků, které tvoří pneumatiku, což vedlo k vytvoření modelu XAS: první pneumatiky s asymetrickým dezénem. XAS byl vyvinut s přihlédnutím k samostatnému typu práce prováděné rameny, bočními stěnami a různými částmi korunky, v závislosti na tom, zda jsou na vnitřní nebo vnější straně vozu. Stejně jako je noha člověka asymetrická, vnitřní i vnější strana pneumatiky pracuje jinak, aby zajistila optimální rovnováhu vozidla. 2019: Nová verze modelu XAS v jeho rozměru 165 R 15, od nynějška rychlostní index „V = 240 km / h“ a homologace Porsche N0. Dokonalé uchycení pro 356 a starší 911 vybavené touto velikostí. Jako pohyb po kolejích! Tento zásadní vývoj umožnil pneumatice XAS poskytnout: vynikající stabilita; výjimečné držení silnice v zatáčkách; dříve neznámé úrovně přilnavosti za všech podmínek. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v soutěžích a ve stoupáních.
TL
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        175 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        60 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        14 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        88 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        H | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    1712156915698 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL | 
Od svého uvedení na trh v roce 1965 zůstal XAS referenční pneumatikou až do konce 70. let. Byla to první pneumatika s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS pracovala odlišně, aby zajistila optimální vyvážení vozidla. Asymetrické jako noha! Michelin dosáhl většího pokroku rozlišením mnoha prvků, které tvoří pneumatiku, což vedlo k vytvoření modelu XAS: první pneumatiky s asymetrickým dezénem. XAS byl vyvinut s přihlédnutím k samostatnému typu práce prováděné rameny, bočními stěnami a různými částmi korunky, v závislosti na tom, zda jsou na vnitřní nebo vnější straně vozu. Stejně jako je noha člověka asymetrická, vnitřní i vnější strana pneumatiky pracuje jinak, aby zajistila optimální rovnováhu vozidla. 2019: Nová verze modelu XAS v jeho rozměru 165 R 15, od nynějška rychlostní index „V = 240 km / h“ a homologace Porsche N0. Dokonalé uchycení pro 356 a starší 911 vybavené touto velikostí. Jako pohyb po kolejích! Tento zásadní vývoj umožnil pneumatice XAS poskytnout: vynikající stabilita; výjimečné držení silnice v zatáčkách; dříve neznámé úrovně přilnavosti za všech podmínek. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v soutěžích a ve stoupáních.