Směrový dezén nového MICHELINU Road Classic s poměrem drážky k běhounu 26% + 74% dosahuje dokonalé rovnováhy mezi výkonem a estetikou tím, že využívá plný střed a vzorek v oblasti ramen pro optimální kontakt s vozovkou a vynikající přilnavost za sucha. Za mokra nabízí 100 procent směsi křemičitého kaučuku a zkosené hrany drážek, které prorazí povrchovou vodu, vysokou úroveň přilnavosti v těchto obtížných podmínkách bez kompromisů z hlediska životnosti. Tato pneu poskytuje spolehlivé a trvanlivé řešení složité rovnice přenášení náklonu kola a jezdce / spolujezdce, udržení stability při vysokých rychlostech bez deformací, omezení vlivu vyšších teplot generovaných mezi jejími vrstvami, aby se snížilo opotřebení běhounu. Konstrukce pláště MICHELIN Road Classic zvládá všechny tyto požadavky pomocí dvou vrstev Bi-NST přímo pod běhounovou gumou, aby se snížil odstředivý růst obvodu pneu při vysokých rychlostech, což zase udržuje stálý a optimálně tvarovaný kontakt s vozovkou. Pod těmito dvěma vrchními vrstvami jsou dvě pláště Bi-NC dostatečně tuhé, aby unesly zatížení a poskytly stabilitu ve všech situacích, přesto jsou dostatečně pružné, aby umožnily jezdci a spolujezdci užít si pohodlnou jízdu. Dokončením pláště pneumatiky je vzduchotěsná vložka z butylkaučuku, což znamená, že pneumatiky mohou být použity bezdušové, pokud jsou namontovány na vhodná bezdušová kola, nebo s duší, pokud je to požadováno na ráfku. Výsledkem těchto designových prvků a technologií je, že ve srovnání se svým předchůdcem nabízí Road Classic lepší výkon ve všech oblastech, s obzvláště velkým zlepšením stability v přímém směru i v zatáčkách, zvýšením přilnavosti za mokra i za sucha.
TL
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        130 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        80 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        18 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        66 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        V | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Bias-belted | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
                                            
                                    
  | 
                                        TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Sport Touring D | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    1613566895154 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL | 
Směrový dezén nového MICHELINU Road Classic s poměrem drážky k běhounu 26% + 74% dosahuje dokonalé rovnováhy mezi výkonem a estetikou tím, že využívá plný střed a vzorek v oblasti ramen pro optimální kontakt s vozovkou a vynikající přilnavost za sucha. Za mokra nabízí 100 procent směsi křemičitého kaučuku a zkosené hrany drážek, které prorazí povrchovou vodu, vysokou úroveň přilnavosti v těchto obtížných podmínkách bez kompromisů z hlediska životnosti. Tato pneu poskytuje spolehlivé a trvanlivé řešení složité rovnice přenášení náklonu kola a jezdce / spolujezdce, udržení stability při vysokých rychlostech bez deformací, omezení vlivu vyšších teplot generovaných mezi jejími vrstvami, aby se snížilo opotřebení běhounu. Konstrukce pláště MICHELIN Road Classic zvládá všechny tyto požadavky pomocí dvou vrstev Bi-NST přímo pod běhounovou gumou, aby se snížil odstředivý růst obvodu pneu při vysokých rychlostech, což zase udržuje stálý a optimálně tvarovaný kontakt s vozovkou. Pod těmito dvěma vrchními vrstvami jsou dvě pláště Bi-NC dostatečně tuhé, aby unesly zatížení a poskytly stabilitu ve všech situacích, přesto jsou dostatečně pružné, aby umožnily jezdci a spolujezdci užít si pohodlnou jízdu. Dokončením pláště pneumatiky je vzduchotěsná vložka z butylkaučuku, což znamená, že pneumatiky mohou být použity bezdušové, pokud jsou namontovány na vhodná bezdušová kola, nebo s duší, pokud je to požadováno na ráfku. Výsledkem těchto designových prvků a technologií je, že ve srovnání se svým předchůdcem nabízí Road Classic lepší výkon ve všech oblastech, s obzvláště velkým zlepšením stability v přímém směru i v zatáčkách, zvýšením přilnavosti za mokra i za sucha.