Michelin Pilot Power 3 Scooter je určen pro jezdce velkých skútrů, kteří pro svůj ostrý styl jízdy vyžadují velmi krátkou dobu zahřátí , maximální přilnavost a jistotu ovládání stroje za všech situací. Technologie na výrobu včetně materiálů vychází přímo ze špičkových poznatků při vývoji pneumatik pro jezdce seriálu MotoGP. Dvousložková technologie Michelin 2CT směřuje měkčí gumu na okraje pneumatiky a tvrdší materiál na její střed. Výsledkem je excelentní přilnavost pneumatiky v zatáčkách, neutrální chování stroje při prudkých změnách směru jízdy a solidní kilometrový průběh. To, co dříve bylo výsadou jezdců na supersportech, mohou nyní poznat i řidiči velkých skútrů
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
15 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
56 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
H | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Scooter | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17532826 |
Michelin Pilot Power 3 Scooter je určen pro jezdce velkých skútrů, kteří pro svůj ostrý styl jízdy vyžadují velmi krátkou dobu zahřátí , maximální přilnavost a jistotu ovládání stroje za všech situací. Technologie na výrobu včetně materiálů vychází přímo ze špičkových poznatků při vývoji pneumatik pro jezdce seriálu MotoGP. Dvousložková technologie Michelin 2CT směřuje měkčí gumu na okraje pneumatiky a tvrdší materiál na její střed. Výsledkem je excelentní přilnavost pneumatiky v zatáčkách, neutrální chování stroje při prudkých změnách směru jízdy a solidní kilometrový průběh. To, co dříve bylo výsadou jezdců na supersportech, mohou nyní poznat i řidiči velkých skútrů