Michelin Alpin 5 by dle Michelinu měl být ještě o stupínek výše než populární Alpin 4; což je opravdu odvážné tvrzení; když známe kvality Alpinu 4. Tato pneumatika určená pro městské vozy je koncipována tak; aby odpovídala skutečným potřebám uživatelů evropských zemí. Dle studií Drážďanské univerzity dojde k většině dopravních nehod v zimních měsících na suché či mokré vozovce; čemuž by měl nový Alpin 5 čelit.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Zimní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
245 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
45 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 69 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
102 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Audi | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1604524565554 |
Michelin Alpin 5 by dle Michelinu měl být ještě o stupínek výše než populární Alpin 4; což je opravdu odvážné tvrzení; když známe kvality Alpinu 4. Tato pneumatika určená pro městské vozy je koncipována tak; aby odpovídala skutečným potřebám uživatelů evropských zemí. Dle studií Drážďanské univerzity dojde k většině dopravních nehod v zimních měsících na suché či mokré vozovce; čemuž by měl nový Alpin 5 čelit.