Pneumatiku Hankook Smartflex AH31 tvoří pětice žeber a je určena pro řídící nápravu pro dálkovou i regionální dopravu. Pneumatika je vybavena moderní technologií „Spirálově vynutého nárazníku“ výrobce Hankook; spočívající v navinutí nekonečného ocelového nárazníku mezi tradiční vysoce pevné ocelové nárazníky; což se projevuje významně zvýšenou odolností nárazníkové vrstvy. Nová aplikovaná technologie je jednoznačně efektivní podporou jak pro prodlouženou životnost pneumatiky; tak i pro navýšení nosnosti. Kromě toho tato technologie zajišťuje rovnoměrný otisk kontaktní plochy pneumatiky s vozovkou; což se projevuje ve zlepšených vlastnostech řízení a valivého odporu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
385 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
65 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 69 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
164 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
17532934 |
Pneumatiku Hankook Smartflex AH31 tvoří pětice žeber a je určena pro řídící nápravu pro dálkovou i regionální dopravu. Pneumatika je vybavena moderní technologií „Spirálově vynutého nárazníku“ výrobce Hankook; spočívající v navinutí nekonečného ocelového nárazníku mezi tradiční vysoce pevné ocelové nárazníky; což se projevuje významně zvýšenou odolností nárazníkové vrstvy. Nová aplikovaná technologie je jednoznačně efektivní podporou jak pro prodlouženou životnost pneumatiky; tak i pro navýšení nosnosti. Kromě toho tato technologie zajišťuje rovnoměrný otisk kontaktní plochy pneumatiky s vozovkou; což se projevuje ve zlepšených vlastnostech řízení a valivého odporu.