Letní radiální pneumatiky Grenlander Dias Zero se směrovým dezénem jsou levným řešením s promyšleným designem. Chránič ve tvaru V, který obsahuje různé prvky, je zodpovědný za bezpečnost a pohodlí každého výletu. Tyto produkty byly navrženy tak, aby vyhovovaly dynamickým verzím moderních vozidel. Poskytují snadnost a manévrovatelnost ovládání, stabilitu změny směru při jakékoli rychlosti. Je důležité, že s Grenlander Dias Zero se nemusíte obávat rizika akvaplaningu a bočního driftu. Pryž snadno odolává vysoké rychlosti a umožňuje snadné vjíždění do zatáček, díky čemuž si řidič bez problémů poradí s vozidlem i na těch nejobtížnějších úsecích silnice. Oblast ramen byla speciálně navržena pro pohyb ve vysoké rychlosti. Zodpovídá za boční a směrovou stabilitu, snižuje úroveň vibrací přenášených do kabiny. Takže každý majitel vozu, který si vybere pneumatiky této značky, si může být jistý vynikající ovladatelností, stabilitou a bezpečností v různých podmínkách. Za dostatečnou tuhost kol je zodpovědná nová směs běhounu s obsahem křemíku. To zlepšuje odolnost proti opotřebení a životnost produktu. Dezén běhounu je vyroben v klasickém provedení pro tuto kategorii pneumatik. Drenážní drážky jsou uspořádány do tvaru V. Sklon symetrického vzoru, směr proti pohybu a poměrně velký rozměr snižují riziko aquaplaningu i při vysoké rychlosti. U ramenních bloků je tvar vytvořen ve tvaru „P“, takže při manévrování se zvyšuje přesnost ovládání. To vše dohromady poskytuje dodatečnou směrovou stabilitu, snižuje opotřebení a valivý odpor.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
295 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
30 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 73 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
103 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1712695130659 |
Letní radiální pneumatiky Grenlander Dias Zero se směrovým dezénem jsou levným řešením s promyšleným designem. Chránič ve tvaru V, který obsahuje různé prvky, je zodpovědný za bezpečnost a pohodlí každého výletu. Tyto produkty byly navrženy tak, aby vyhovovaly dynamickým verzím moderních vozidel. Poskytují snadnost a manévrovatelnost ovládání, stabilitu změny směru při jakékoli rychlosti. Je důležité, že s Grenlander Dias Zero se nemusíte obávat rizika akvaplaningu a bočního driftu. Pryž snadno odolává vysoké rychlosti a umožňuje snadné vjíždění do zatáček, díky čemuž si řidič bez problémů poradí s vozidlem i na těch nejobtížnějších úsecích silnice. Oblast ramen byla speciálně navržena pro pohyb ve vysoké rychlosti. Zodpovídá za boční a směrovou stabilitu, snižuje úroveň vibrací přenášených do kabiny. Takže každý majitel vozu, který si vybere pneumatiky této značky, si může být jistý vynikající ovladatelností, stabilitou a bezpečností v různých podmínkách. Za dostatečnou tuhost kol je zodpovědná nová směs běhounu s obsahem křemíku. To zlepšuje odolnost proti opotřebení a životnost produktu. Dezén běhounu je vyroben v klasickém provedení pro tuto kategorii pneumatik. Drenážní drážky jsou uspořádány do tvaru V. Sklon symetrického vzoru, směr proti pohybu a poměrně velký rozměr snižují riziko aquaplaningu i při vysoké rychlosti. U ramenních bloků je tvar vytvořen ve tvaru „P“, takže při manévrování se zvyšuje přesnost ovládání. To vše dohromady poskytuje dodatečnou směrovou stabilitu, snižuje opotřebení a valivý odpor.