DUNLOP SportSmart 2 MAX 120/60 ZR17 55W DOT 4018
Popis

Nová, technologicky vyspělá pneumatika Dunlop SportSmart II určená pro sportovní motocykly, zajišťuje pohodlí, výbornou ovladatelnost , optimalizovanou přilnavost na mokré i suché vozovce, dlouhou životnost a umožňuje jistou jízdu ve vysokých rychlostech. Technologie stojící za pneumatikou SportSmart II, byly vyvinuty evropským týmem pro výzkum a vývoj značky Dunlop a jsou odvozené od produktů, které se velmi osvědčily vítězům závodů, jako je například D212 GP Pro. Přilnavost k mokré vozovce se zlepšila zavedením nového dezénu běhounu pneumatiky, který byl vyvinut za použití metody konečných prvků, jež maximalizuje odvod vody z povrchu pneumatiky. Přední pneumatika má ve střední části běhounu vzorek obráceného písmene V, který výrazně zlepšuje odvádění vody. Přilnavost na mokré vozovce je zvýšena díky novému složení ramenní části zadní pneumatiky, které je vyrobeno ze 100 % nového vysoce dispergovatelného křemíku. Také přilnavost na suché vozovce je optimalizována pro široké teplotní rozmezí díky využití tekutých polymerů a přilnavé pryskyřice, která byla vylepšována v rámci programu závodního oddělení značky Dunlop. Nový tvar předních pneumatik zlepšuje rozložení tlaku běhounu na vozovku a zajišťuje tak lepší stabilitu při brzdění na suchém povrchu. SportSmart II omezuje kmitání a umožňuje o 23 % rychlejší reakční dobu řízení než jeho předchůdce. Výsledný nižší krouticí moment také znamená snížení námahy, kterou je nutné při řízení vyvinout. Pohodlí při používání pneumatik SportSmart II bylo zvýšeno změnou konstrukce jak přední, tak i zadní pneumatiky. Přední pneumatika využívá technologii JLB (Steel JointLess Belt), skládá se z méně komponentů a má nový tvar, zatímco u zadní pneumatiky je aplikována technologie JLT (JointLess Tread). Hmotnost neodpružených částí byla snížena, protože nová přední pneumatika je o sedm procent lehčí a nová zadní pneumatika je až o osm procent lehčí než pneumatiky SportSmart. Technologie JLB stejně jako nahrazení dvou nárazníků v zadní konstrukci vylepšují vysokorychlostní schopnosti pneumatik s jednou vrstvou volně uložené kordové vložky. Obě tyto funkce snižují nadměrné teplo generované při vysokých rychlostech. Střed z tvrdšího materiálu umožňuje vysoký kilometrový proběh a zvyšuje stabilitu jízdy při vysokých rychlostech. Rovnoměrné opotřebení udržuje dobrou ovladatelnost, prodlužuje životnost pneumatiky a snižuje vibrace. Technologie pneumatik SportSmart II -Přední ocelový bezešvý pás (JLB) zvyšuje manévrovatelnost, stabilitu a umožňuje jízdu ve vysokých rychlostech (až 300 km/h). -Na běhounu pneumatiky nejsou žádné švy, což přináší větší stabilitu, méně vibrací, menší vyvažovací závaží a větší pohodlí. -Nový tvar přední pneumatiky zlepšuje ovladatelnost při rychlém zatáčení, přesné držení stopy, stabilitu při brzdění v zatáčkách a omezuje kmitání. -Obrácený dezén běhounu přední pneumatiky zvyšuje odtok vody o 20 % ve směru otáčení vpřed a zlepšuje přilnavost na mokru. Přilnavost na suchu se zvyšuje použitím tekutých polymerů. -Technologie Multi-Tread zvyšuje kilometrový výkon použitím speciálního tvrdšího materiálu pro střední část pneumatiky a zároveň použitím 100% křemíku k výrobě ramena pláště, což zlepšuje přilnavost pneumatik při jízdě v zatáčkách za mokrých a suchých podmínek.

DUNLOP SportSmart 2 MAX 120/60 ZR17 55W DOT 4018

Je nám líto, ale zboží není skladem. Můžete si, ale vybrat celou řadu jiných. Klidně nám zavolejte na 778 06 06 26. Garantujem, že najdeme pneumatiku, která bude ještě lepší než Vámi vybraná. ☺

Alternativní zboží:
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
120 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
60  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
17  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
55
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
W
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
ZR
Typ Moto Hypersport
Přilnavost na sněhu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
1598623090929  
Popis

Nová, technologicky vyspělá pneumatika Dunlop SportSmart II určená pro sportovní motocykly, zajišťuje pohodlí, výbornou ovladatelnost , optimalizovanou přilnavost na mokré i suché vozovce, dlouhou životnost a umožňuje jistou jízdu ve vysokých rychlostech. Technologie stojící za pneumatikou SportSmart II, byly vyvinuty evropským týmem pro výzkum a vývoj značky Dunlop a jsou odvozené od produktů, které se velmi osvědčily vítězům závodů, jako je například D212 GP Pro. Přilnavost k mokré vozovce se zlepšila zavedením nového dezénu běhounu pneumatiky, který byl vyvinut za použití metody konečných prvků, jež maximalizuje odvod vody z povrchu pneumatiky. Přední pneumatika má ve střední části běhounu vzorek obráceného písmene V, který výrazně zlepšuje odvádění vody. Přilnavost na mokré vozovce je zvýšena díky novému složení ramenní části zadní pneumatiky, které je vyrobeno ze 100 % nového vysoce dispergovatelného křemíku. Také přilnavost na suché vozovce je optimalizována pro široké teplotní rozmezí díky využití tekutých polymerů a přilnavé pryskyřice, která byla vylepšována v rámci programu závodního oddělení značky Dunlop. Nový tvar předních pneumatik zlepšuje rozložení tlaku běhounu na vozovku a zajišťuje tak lepší stabilitu při brzdění na suchém povrchu. SportSmart II omezuje kmitání a umožňuje o 23 % rychlejší reakční dobu řízení než jeho předchůdce. Výsledný nižší krouticí moment také znamená snížení námahy, kterou je nutné při řízení vyvinout. Pohodlí při používání pneumatik SportSmart II bylo zvýšeno změnou konstrukce jak přední, tak i zadní pneumatiky. Přední pneumatika využívá technologii JLB (Steel JointLess Belt), skládá se z méně komponentů a má nový tvar, zatímco u zadní pneumatiky je aplikována technologie JLT (JointLess Tread). Hmotnost neodpružených částí byla snížena, protože nová přední pneumatika je o sedm procent lehčí a nová zadní pneumatika je až o osm procent lehčí než pneumatiky SportSmart. Technologie JLB stejně jako nahrazení dvou nárazníků v zadní konstrukci vylepšují vysokorychlostní schopnosti pneumatik s jednou vrstvou volně uložené kordové vložky. Obě tyto funkce snižují nadměrné teplo generované při vysokých rychlostech. Střed z tvrdšího materiálu umožňuje vysoký kilometrový proběh a zvyšuje stabilitu jízdy při vysokých rychlostech. Rovnoměrné opotřebení udržuje dobrou ovladatelnost, prodlužuje životnost pneumatiky a snižuje vibrace. Technologie pneumatik SportSmart II -Přední ocelový bezešvý pás (JLB) zvyšuje manévrovatelnost, stabilitu a umožňuje jízdu ve vysokých rychlostech (až 300 km/h). -Na běhounu pneumatiky nejsou žádné švy, což přináší větší stabilitu, méně vibrací, menší vyvažovací závaží a větší pohodlí. -Nový tvar přední pneumatiky zlepšuje ovladatelnost při rychlém zatáčení, přesné držení stopy, stabilitu při brzdění v zatáčkách a omezuje kmitání. -Obrácený dezén běhounu přední pneumatiky zvyšuje odtok vody o 20 % ve směru otáčení vpřed a zlepšuje přilnavost na mokru. Přilnavost na suchu se zvyšuje použitím tekutých polymerů. -Technologie Multi-Tread zvyšuje kilometrový výkon použitím speciálního tvrdšího materiálu pro střední část pneumatiky a zároveň použitím 100% křemíku k výrobě ramena pláště, což zlepšuje přilnavost pneumatik při jízdě v zatáčkách za mokrých a suchých podmínek.

24 hodin denně Stále jsme tu pro Vás
Příznivé ceny Levné pneumatiky
info@vasepneumatiky.cz Nevíte si rady? Kontaktujte nás.
Nejprodávanější Značky pneu