Pneumatika pro závodní šampióny. D213 GP Pro je měřítkem pro závodní pneumatiky homologované na silnice, poskytující profesionálním jezdcům šanci zažít pneumatiky, které si vybrali dnešní závodní špička. Přední a zadní profil poskytují větší kontakt při všech úhlech náklonů, vylepšenou přilnavost, ovladatelnost a snižuje námahu při řízení Přední a zadní JLB konstrukce přináší větší předvídatelnost, zpětnou vazbu a zvýšenou brzdnou účinnost Technologie Heat Control kontroluje teplotu pneumatiky a zajišťuje konzistentní výkon během delšího období ježdění NTEC systém umožňuje nastavení tlaku podle podmínek závodní trati Nyní dostupné také ve třídě Supersport 300!
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
180 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
ZR | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Racing | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1603458002245 |
Pneumatika pro závodní šampióny. D213 GP Pro je měřítkem pro závodní pneumatiky homologované na silnice, poskytující profesionálním jezdcům šanci zažít pneumatiky, které si vybrali dnešní závodní špička. Přední a zadní profil poskytují větší kontakt při všech úhlech náklonů, vylepšenou přilnavost, ovladatelnost a snižuje námahu při řízení Přední a zadní JLB konstrukce přináší větší předvídatelnost, zpětnou vazbu a zvýšenou brzdnou účinnost Technologie Heat Control kontroluje teplotu pneumatiky a zajišťuje konzistentní výkon během delšího období ježdění NTEC systém umožňuje nastavení tlaku podle podmínek závodní trati Nyní dostupné také ve třídě Supersport 300!